Amanda en Maikel op wereldreis!

Over een week

Na jaren sparen en hard werken is daneindelijk het moment daar. Onze reis om de wereldis (bijna) een feit!

We hebbenmeer dan 4 maanden de tijd omonze droombestemmingen te bezoeken en hopen veel goede ervaringen op te doen. We gaan van start in Azië en laten Europa achter ons.We vervolgen onze reis naarNieuw Zeeland enAustralië en maken via Frans Polynesië de oversteek naarZuid Amerika, waar we in Braziliëreisgezelschap krijgen. Daarna reizen we via Noord Amerika weer naar huis.Op deze site kunnen jullie onze gebeurtenissen volgen enproberen we jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden met verhalen, foto's en filmpjes.

Laat gerust een reactie achter en danzienelkaar snel weer. We denken aan jullie...

mary-ann

Lieve Amanda en Maikel, ik hoop dat jullie een super reis gaan maken. Doe het in gezondheid en rust en GENIET!
Liefs,
Mary-Ann

Désirée van Zanten-Koorn

Dag Amanda en Maikel,

er staat een prachtig avontuur op jullie te wachten! Dat weet ik wel van eerdere vrienden/kennissen/bekenden die een dergelijke reis hebben gemaakt. Geniet van al het moois in deze wereld en laat je niet ontmoedigen door de 'minder mooie' kanten. Veel plezier en ik kan niet wachten op de eerste foto's!

Geertje

Ha Amanda, wij nu weer hard aan het werk en jij nu echt op wereldreis.

Heel veel plezier!

Janneke Tijman

Hoi Amanda en Maikel,

We wensen jullie heel veel plezier en geluk!
geniet er lekker van.
We blijven jullie volgen via de site.
Groetjes Hugo Zoetman en Janneke Tijman

ellen janse

Hoi Amanda en Maikel,

Nu gaat het toch echt beginnen!
Ik weet nog precies hoe dat voelde!
Ik zie groen van jaloezie.
Ik wens jullie heeeeeel veel reisplezier en neem de tijd om overal echt van te genieten!
Ben superbenieuwd naar jullie verhalen en foto's.

Groetjes Ellen

Papa, Mama en Ursela

Hai Amanda en Maikel,

Wij hopen dat jullie een hele goede vlucht hebben gehad en dat alles goed is gegaan.

Hebben jullie de cadeautjes al uitgepakt en het gedicht gelezen? Dat was een verrassing of niet..?

Heel veel plezier, let goed op elkaar en laat snel iets van jullie horen.

Liefs Papa, Mama en Ursela

Marcel Geerdinck

Hoi Amanda en Maikel,

Ik wens jullie een heel goede reis. Een heel verstandig besluit om samen zo'n wereldreis te maken. Snuif zoveel mogelijk culturen op en geniet van de mooie plekken op de wereld. Ik hoop dat wij een beetje mee kunnen genieten (door af en toe te kijken op deze weblog.
Groeten

peter en linda

heey !!

Goede reis gehad?
Wij zijn best wel een beetje jaloers , jullie op wereldreis, en wij hier werken !
Veel plezier !!

Lorenzo, Lidy, Jesper, Elmar en Amke

Lieve Amanda en Maikel,
We vinden deze foto's geweldig. We hopen dat we er nog veel meer te zien krijgen. Geniet er maar lekker van en pas goed op elkaar.

liefs, Lorenzo, Lidy, Jesper, Elmar en Amke

Ferry de Wit

Hallo Mr. Mail en zijn vrouw,

Ik wilde jullie heel veel plezier toewensen met deze geweldige reis! Pas op voor enge mannen en neem geen ijsjes aan van vreemden! Maikel, ik ken je 'weekmemo kwaliteiten' dus ik kijk uit naar mooie verslagen over jullie ervaringen. Nogmaals heel veel plezier, hou je taai en we zien elkaar weer als je terug bent!

Groetjes,
Ferry de Wit

Mama en Lidy

Hallo Amanda, Ursela en Maikel,

Wat een verassing of niet!! Ursela in sari een maaltijd aan het bereiden in haar pizzapan (vraag maar aan Ursela). Nou Ursela, wat een beleving en wat moedig om helemaal alleen naar India af te reizen om Amanda en Maikel te verassen!!
Amanda, dat was schrikken of niet. Dit had je nooit verwacht toch! Wij wensen jullie een hele fijne week samen en wees maar op je hoede in Hong-Kong!!

Groetjes en een dikke kus van mama en Lidy

gerrie wennink

hoi amanda en maikel.
veel plezier op jullie wereld reis geniet er van.
pas goed op jullie zelf.
gerrie en harrij

gerrie

hoi alles nog goed
wat een super verhaal ongelooflijk.
geniet er van .en voorzichtig.
volg jullie mooi super.